خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/14 - 14:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی:

زمینه پیشگیری از بروز بحران آب در بخش‌هایی از استان البرز برای 25 سال میسر شد

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس، ضمن بیان اقدامات انجام شده در جهت رفع کمبود آب در این منطقه، نحوه تامین و مدیریت آب در بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بخشی از اقداماتی که در جهت توسعه بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: یکی از مشکلاتی که در نظرآباد وجود داشت کمبود شدید آب و میزان بالای آلودگی آب مورد استفاده در این منطقه بود کما اینکه در اولین نطق خود در مجلس نیز بدان اشاره کردم و بعد از آن هم به طور مکرر در این رابطه به وزیر نیرو تذکر دادم تاجاییکه به طرح سوال نیز رسید.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نهایت طی نشستی که با وزیر نیرو داشتیم این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و میزان 25 میلیون متر مکعب آب از سد طالقان برای این منطقه تخصیص داده شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته این دستور مهم توسط آقای اردکانیان صادر شد و بعد از استقرار آقای محرابیان به عنوان وزیر نیرو اقدامات لازم پیرامون تامین 600 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای احداث تصفیه‌خانه، خط انتقال و مخازنی که برای آبرسانی به نظرآباد، مهستان و هشتگرد مورد نیاز بود، انجام شد.

رییس مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون با برآورد هزار لیتر بر ثانیه آبرسانی به نظرآباد، مهستان و هشتگرد در حال انجام است و با این اقدام قطعا تا 25 سال آینده نیز بحران کم آبی در این منطقه وجود نخواهد داشت./

پایان پیام

  • کد خبر : 376151
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار